sobota, 4 sierpnia 2012

It's time to relax, Baby.

V A C A T I O N --> It's time to relax ;-)


Generalnie powinnam już spać, ponieważ w nocy wyjeżdżam na wakacje, nad Morze ;-)
Od dłuższego czasu potrzebowałam tzw. "odmóżdżenia" czyli zwyczajnego leżenia na plaży i nie myślenia o wszystkich kłopotach, sprawach, które sprawiają, że nie jest mi zbyt lekko na duszy. Nie ma lekko.
(...) Tak, tak.. powinnam spać, ale nie potrafię, postanowiłam więc, że napiszę raz jeszcze. Nie wiem czy nad Morzem będę miała jakiś dostęp do internetu, lecz jeśli nie, OBIECUJĘ, że zaraz po powrocie wstawię mnóstwo zdjęć i recenzję kosmetyków DAX SUN (olejek do opalania , balsam z filtrem 15 i balsam z filtrem 30), które będą mi towarzyszyć podczas tego urlopu.
Mam nadzieję, że pogoda będzie dopisywać, a ja wrócę wypoczęta, pełna energii i z nowymi pomysłami, które będę mogła tu zaprezentować.


Całuję wszystkich i życzę przyjemnego odpoczynku także i Wam.



a teraz, jeszcze kilka zdjęć znad Morza z ubiegłego roku:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz