czwartek, 23 sierpnia 2012

Blumarine Innamorata

Witam serdecznie wszystkich czytelników bloga ;-)
Mam nadzieję,że przypadł Wam do gustu wczorajszy artykuł dotyczący laminacji i po zabiegu zauważycie u siebie dobre rezultaty, tak jak ja. ;-)

Wczoraj po południu przyjechał kurier, na którego czekałam już od kilku dni. Tydzień temu dowiedziałam się, że zostałam testerką nowych perfum. Z niekrytą radością i drżącymi rękami otwierałam zawartość paczuszki. Nie myliłam się- mój Blumarine Innamorata wreszcie pojawił się w moim domu! ;-) Z przyjemnością go przetestuję i jutro, bądź też pojutrze podzielę się z Wami moją recenzją. Dziś mogę tylko zdradzić, że zapach jest naprawdę bardzo przyjemny a opakowanie niesamowite. 




Czy ktoś z Was już go używał? Wiem, że jest wprowadzony na rynek od niedawna, ale jeśli ktoś miał okazję go już testować- zapraszam do wyrażenia swojej opinii na jego temat.

Buziaki! 

4 komentarze:

  1. dax sun można kupić w prawie każdej drogerii
    Dermedic w aptekach
    Gei in tauch w drogeriach Hebe i w sklepie internetowym www.panakotasklep.pl
    takie rzeczy podaję przy opiniach

    OdpowiedzUsuń
  2. mi chodizło o get in touch .. ;-) resztę wiem.. dax sun mam osobiście, testowałam go, kilka postów niżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O bardzo fajnie :) Nie mogę się doczekać recenzji :):):)

    OdpowiedzUsuń